Piiiiics :)


Jag tänkte lägga upp lite bilder som jag fifflat med men inte kom med på bakgrunden eller headern :D


Det här skulle ha blivit vår header men jag hittade inte några bilder på Kajsa och mig så...




En av tusen Niklas bilder som jag lekt med. Blev lite häpen över att han gör alltid så roliga poser som passar bra xD



 Hehehehehehe >=D
                       



Samma bild som förut men diffrent lightning... Visserligen med på bakgrunden xD




gjorde inte så mkt med denna bild. Ljusade upp den tror jag.



Tänkte göra denna till en header också men blev inte så bra så jag fimpade bilden.
Lägger ut orginalet ist.



... Jaaa... gissa....

Gissa igen....




Skulle också varit en header men den hade för dålig upplösning på orginalbilden så...

// Mimmi

Kommentarer
Postat av: flidus

me like =D

2011-05-22 @ 20:07:19
URL: http://flidus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0