Silverfiskar!

Jag tror det är vårat fel att vi har sådana saker på rummet. Om det nu är vårat rum som vi pratar om. Vilka fler än jag tycker att vi måste börja städa och diska efter oss? Kanske har muggarna, även min, stått lite för länge. Hmm, detta kommer bli ett problem goda vänner med tanke på att vi tittar på Pokémon istället för att diska. Ska vi ta och sätta upp ett diskschema? D.v.s. att det är en person varje dag som kollar så det inte finns något som kan diskas.
Låter det rimligt?

I alla fall tänkte jag sätta upp en liten kom-ihåg-lista varje vecka så vi vet vad som händer framöver! Ok?

Prov och inlämningsuppgift (svenska) imorgon då.
Rango på kvällen
Sportlov efter det!



Eftersom vi hade en bild på rummet så blev jag ju tvungen att ta ett kort på Niklas, euhm... speciella idolvägg. dock åt fel håll :/


Christian Bale, damer och herrar. Men ni vet ju redan om det -.-'


// Mimmi

Kommentarer
Postat av: Flidus

Jag tycker idéen om diskchema lät väldigt bra! Det behövs ju som sagt... ;)

2011-03-03 @ 22:07:58
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Maya

Japp! En disk-hitler!

2011-03-03 @ 22:10:28
Postat av: isabel

oj, jäklar va flashigt ni hbar gjort det här! supersnyggt! ;D

2011-03-06 @ 10:15:49
URL: http://annaisabels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0