He went that way ->

Nu är vi tillbaka efter lovet!  (:
Och hm... vad har hänt idag? Jo... vi hade inriktningar på morgonen utan bildlärare och några vilsna bildare för Madde var inte där, och musikarna hade inte någon lärare..... men teatrarna satt och arbetade hårt med deras arbeten.

Efter det skulle vi på idrottsmässa i sporthallen, där Mimmi, Frida, Folke och Lillie provade på judo, Folke paintball och Frida & Mimmi(ngn fler? Lillie?) testade bågskytte. Det hade jag också velat testa. Men jag, Emma, Niklas, Folke och Sandra? kollade på paintballen.

Solglasögon är något som har blivit en trend just nu, (bland oss) och jag ska själv försöka fixa ett par "glajjor"! ;D Detta diggar vi extremt, det är status och biffigt att gå runt med "glajjor" nu när solen tittar fram och smälter all snö. Det känns som att våren och sommaren verkligen borde komma nu!

Jag tog också några smygfoton på våra judo-esteter! B'D

Fin fina esteter!

Mimmi: I confuse her!

Tjusigt! B'D

Hmm, jag har inte mycket mer att berätta. nej.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag ser typ ut att attackera Lillie, på HELT FEL SÄTT XD

2011-03-15 @ 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0