En Good day!

Imorgon är det matteprov! Och jag fattar... lite iallafall... :D Aja, vi får se hur det går ;)
Hmm.. vad har vi esteter hittat på idag då? Jo! Vi hade storsamling och fick lyssna på våra kära musikare Markus, Niklas, Julia och Agnes som spelade musik! Stor credit till er som var så duktiga (:

Sedan hade vi mentorstid... och vi pratade om individuella val som cirkulerar runt i våra huvuden... och... att vi har fått ohyra i arbetsrummen! Myror i pentryt och SILVERFISKAR i RUMMEN!! USCHA!
Vi får se till att städa bättre! D: (det kryper och ryser i hela mig, usch så obehagligt!!)

På lunchrasten gick vi för att kolla på 3ornas klassiker, men innan det började fastnade vi på basketplanen och lekte lite. Sedan bar det iväg upp för att se 3orna. Det var trevligt och roligt(:

På bilden var vi ovanligt tysta.. så där hände det inte mycket förutom att vi målade tavlor som ska hängas upp i entren vid de röda sofforna, så håll utkik efter dem ;D


Riktigt fina esteter som olidligt väntar på sommaren! (: och mimmi...

Mimmi hittade ett par riktiga glasögon....

Yeah.... respekt.....

Isen smälter!! :D Kommer våren? :D

Och jag slänger in en söt bild från gårdagens bildlektion!

Men nu ska jag fortsätta mitt eviga mattepluggande... och remember att bringa glasögon i morgon! :D
// Maya :'}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0