Don't worry, be happy ;)

Såg precis att Folke oroar sig lite över att vi bara har 2 år kvar tillsammans... Men tänk va roliga 2 år ;D plus att vi har sommrarna också och att vi trots allt ses nästan varje dag. Vi kommer nog hinna bli lite less på varandra innan vi tar studenten. Det är 108 dagar kvar till sommarlovet om man räknar med lov och helger och det tycker jag är ganska lång tid... eller? Det känns som det iallafall ;) Så Folke du behöver inte oroa dig. Och vi kommer självklart hålla kontakten efter skolan! Love you guys ;D See ya! // Flidus


Kommentarer
Postat av: Maya

Gråten sitter i mitt hjärta... hihi jag blev as rörd och gud vad jag älskar bilden!! :')<3

2011-03-03 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0