Teater!!! <3

Jahopp då var teaterfestivalen slut =( Inge mer kvartersteater på ett tag. Fast det är ju klart... Snart är det Barnteaterfestivalen och då ska man väll kolla och stå i kiosken och hjälpa till. Ska bli kul att se de små spela ;) Sen i sommar är det ju Robin Hood på schemat. Även då ska man hjälpa till i kiosken och kanske annat. Ska bli jättekul och det kan nog bli väldigt mysigt att stå uppe på norra berget nästan varje sommarkväll i 2-3 veckor med härligt folk. Men nu ska jag snart sova och jag ska inte kliva upp förren tidigast halv 2! Ska bli så sjukt skönt att sova! Imorse klev jag upp halv 10 (tidigt för mig!) och gick ner till Konsert för att stå i kiosken igen. Hade samling halv 4 och föreställning halv 5. Det gick riktigt bra tycker jag och det känsdes som ett bra avslut. Pjäsen "Efter" avslutade hela festivalen och jag såg den för fjärde gången. Det var min favoritpjäs i år och efter den kom "Labyrinten". Efter massa hejdå och "ha det bra" åkte jag, Mimmi, Maya och Emma hem till mig och käkade pizza som en liten avslutning. Jag är så stolt över alla som har varit med i år och spelat och alla ledare har gjort ett fantastiskt jobb med alla grupper. Även Danne, Tompe, Robin, Perra och Elin ska man vara stolt över som har fått allt att funka... Ljud, ljus, kiosk, suff (texthjälp) och allmänt awesome jobb med hela festivalen. Tack till alla som har varit med och jobbat med hela grejen! En trött men stolt kvartersteatrare säger nu godnatt. See ya! // Flidus    


The Art of War


The Art of War


Efter


Efter

Kommentarer
Postat av: Maya

TIHI:D<3

2011-04-17 @ 12:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0