Sommar snart? =)

Hade en grymt trevlig kväll igår med vännerna. Vi spelade kubb och grillade... Mmmm.... Sen spelade vi massa spel och flummade på ;) När alla utom Maja (som sov över) hade åkte hem började Maja och jag kolla på Dunderklumpen men vi orkade inte se klart den och gick och la oss.
Idag skjutsade jag in henne till Vi. Ja, det var jag som körde ;) Fast pappa och Carina var också med men jag övningskörde. Vi åkte och handlade och sen körde jag hem igen. Det är jättekul! =D Nu kommer Simon, Mariell och Stina snart och vi ska ha lite påskfirande med 3-rättersmiddag och vi "ungdomar" ska leta påskägg senare ;) Här är lite bilder från igår:

Tjejerna är redo för kubb.


Killarna... är nästan redo -.-


Kram!


YEAH!


Schtek!


MAT!!! =D


Kommentarer
Postat av: Volker

Var super mysigt! Måste göras om tycker jag :)

2011-04-24 @ 12:47:15
URL: http://bolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0