Jag vann!

Idag har vi haft engelska prov på boken. Gick väl ganska bra tror jag. Efter skolan gick jag, Timmy och Folke ner till stan. Vi pratade engelska hela vägen av nån anledning och folk kommade lite konstigt. Men vi är ju estetare så det gör inget. Först skulle jag äta men då blev det att vi gick och kollade på en present till min kompis (som fyller år idag, Grattis) istället. Sen gick vi till det där thailänska mat stället vid parkeringen för JAG skulle äta. Jag tog friterand kyckling och ris men Fokle och Timmy åt typ upp halva. Tack för det! Sen var Timmy tvungen att gå till bussen, Folkes kompisar kom och vi pratade lite med dom sen gick jag och Folke in på In och träffade Niklas och hans kompisar utanför GameStop. Ni vet x-boxen som är utanför där? Jag och Folke körde ett Sonic bilspel mot varanndra och JAG VANN! *stolt*. Efter det gick Folke hem och jag till bussen. När jag kommer till Navet ser jag bussen åka så jag gick in på Pressbyrån och köpte Kinderägg! Mums! Alla har väl sett kinderäggs reklamen. När lillkillen ska öppna det och det är en stor orkester i bakgrunden som spela jättedramatisk musik? Så är det för mig när jag ska öppna mitt. Det är ju fan spännande! Haha eller hur, Maya? ; D När jag kom hem klippte jag mig igen så nu är det lite busigare. See ya! // Kainu



Mmm... American pancakes =D

Kommentarer
Postat av: Volker

Jag vann ju D:

Du ljuger xD

2010-09-21 @ 21:29:20
Postat av: Frida

Nej jag vann!!!

2010-09-21 @ 21:37:27
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: frida

Nej jag vann!!!

2010-09-21 @ 21:39:40
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: frida

oj xD

2010-09-21 @ 21:40:02
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Volker

Haha vi båda vet att jag vann xD

Men du hade vunnit om inte du hade förlorat, det är något som är säkert ;)

2010-09-21 @ 21:44:32
Postat av: frida

nähä säger du det? men jag vann ju faktisk egentligen!

2010-09-22 @ 18:15:03
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Volker

Japp :3

Nopp jag vann! :D

2010-09-22 @ 19:18:50
Postat av: Maya

PRECIS FRIDA! OCH, jag har också sett den reklamen!!! :D Kinderägg är och kommer alltid vara sådär mystiskt speciella :O

2010-09-22 @ 19:20:49
Postat av: Anonym

Folke: JAG VANN VISST!!!

Maya: Eller hur?! Kinderägg är det bästa som finns!!! =D

2010-09-23 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0