Noooo!

1. Skapa en ny mapp i datorn.2. Ge mappen namnet "sverigedemokraterna från riksdagen"3. Högerklicka och välj "Ta bort mappen"4. Datorn kommer att fråga: "Vill du ta bort sverigedemokraterna från riksdagen permanent?"5. Klicka för guds skull på Ja-knappen och inget fumlande.6. Kirrat och klart!


Idag hade vi skolfoto, blev awesome! Bästa klassfoto på länge!
Sen hade vi NK-Prov gick bra hoppas jag :)
Idrott och det var helt okej lite varmt som Panda bara.
Därefter slutade vi. Jag, Nicklas, Frida och Kajsa satt kvar tills skolan stängde in princip.
När jag och Kajsa ska gå ner till bussen så kommer Kajsa på...  ATT HON HAR GLÖMT SINA NYCKLAR PÅ SKOLAN!!! HAHAHHAA xD
Hon och jag går upp till Skvadern igen.. låst.. nej nej nej ._. Kajsa kommer inte in på skolan och har glömt plånbok och kort och allt! HAHAH Bästa idag eller?
Sen ser vi skugan av någon i skolan vi bankar och tjuter för att dem ska släppa in oss.
Äntligen, räddarn i nöden vi kom in och Kajsa får tillbaka sina saker. Nom nom jag får choklad som belöning :3
Sen går vi på stan och äter Sushi. Självklart så kan inte Kajsa äta med pinnar xD
Där efter jag har lärt Kajsa äta med pinnar tar vi en tur på stan och går in på Carlings, hittar en snygg mössa.. men whut?
Vart är Kajsa???
Ååhnej xD
Hon ligger på golvet och missade trappsteget inne på carlings.. HAHA! Ännu bättre xD
Shit vilken rolig dag xD


Äter chips med dip!
Folke Andersson

Kommentarer
Postat av: kajsa

du skulle ha låtit mej skriva igår så jag kunde censurerat lite;P

2010-09-21 @ 15:38:06
Postat av: Volker

Haha du skulle bara skyllt på mig och förnekat sanningen xD

2010-09-21 @ 17:00:12
Postat av: kajsa

haha nejdå, inte alls... typxD

2010-09-21 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0