Halloween är bäst!



Det har varit en lång dag fylld av roligheter ska du veta!
Först stod vi och frös i stan, klädda som folk från sekelskiftet. Det var hela -10, så vi fryste bokstavligt talat ihjäl! Men det var roligt ändå! Joel var sjuk, så jag fick dessutom ta över hans roll som bankdirektör Svensson. Då fick jag ha en fin rock och käpp.

När vi äntligen släpptes fria från våra små uppdrag i stan så gick vi och sminkade oss, för det var halloween-tävling på Skvadern! Det gillas starkt!
Först sminkade vi oss i stadshuset, men vi fick inte vara kvar där så vi fortsatte på skolan. Men eftersom mitt smink tog extra lång tid så missade jag en del av roligheterna. En stor del av skolan hade visat sitt deltagande och klätt ut sig, det var roligt. Till och med rektor Kibe och Boel var uppklädda som en djävul respektive häxa.

Vi hade även engelska, där skulle Maya, Emma och Mimmi ha en redovisning med ämnet Harry Potter. Det var underhållande och jag fick en kaka, den var god!

Efter det så skyndade jag mig till bussen och åkte hem. På bussen märkte jag att folk tittade på mig och jag undrade varför, och sen kom jag på att jag såg ut som ett monster.

Ja, ännu en rolig dag på Skvadern! Nu undrar jag bara vad som händer till jul, ska vi klä ut oss till tomtar då?

Niklas

Bilder av denna underbara dag! (Bilder av alla i klassen)


Why so serious :)?

Kajsa.




Zombie mod 2010!

Kajsa, Niklas, Maja, Frida & Söta Folke :)




As they say: Dance fucker dance!

Folke & Niklas




Need you.. Blurr

Folke



We got detention couse we are so awesome!


Sandra, Maja, Kajsa, Hanna, Niklas & Frida + Me



Even the darkest day kan be cray as me.

Kajsa, Maja,Folke + en Frida




Whitout someone.
Lillie






Say: YOOOO!
Maja the peddo!




Maya as Hagrid. Mimmi is Harry potter. And we got that damn owl to!



The end, but still she is smiling!
Does she?
Sandra


Kommentarer
Postat av: flidus

Klart vi ska vara tomtar!!! =D

2010-10-22 @ 18:43:31
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Maya

jag ska vara en gnom!!!!!!!!!!! :D

2010-10-22 @ 19:08:52
Postat av: Mimmi

Haha jag älskar "Det var underhållande och jag fick en kaka, den var god!" <--- WTF VAR DET! XD



Och vad hände med redovisningen? Var den inte bra?Tyckte du inte om att vara Dobby? Tyckte du inte om mitt svarta hår? Eller tyckte du inte om Mayas fina mustach? VA?!



2010-10-22 @ 20:15:11
Postat av: Maya

maYYYYYYYYYYYYYYa



den bilden tar verkligen fram mina vackra former på mustachen ;D jag ska kanske testa vara obelix någon gång... :D:D:D

2010-10-23 @ 00:37:38
Postat av: Volker

Hahaha xD

2010-10-23 @ 12:25:05
URL: http://bolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0