HAHAHhahahaHAHAHAhah...:D

Shiet vilken uppdatering vi haft ett tag!!
Vår panda som har varit på vift ute i Europa har ju kommit hem, och vi har väl haft mycket för oss... eller?
Jo, vi arbetar just nu hårt med stenstansdagarna och engelska guideredovisningen. Jag tror 5 grupper redovisade idag och det var väldigt intressant och roligt att få vara med! Som tur får jag, mimmi och emma tills nästa fredag på oss... !! Men det är ju för Emmas skull :)
men endå... *hehe*

Ja... på fredag är det ju halloweengrejs-kläutsig-hokkuspokkus på skolan!
Och eftersom vi esteter är sååå populära och uppbokade får vi ett tight schema, men det går nog bra ;)

Vi fick se es3ornas teater idag, och den var väldigt bra! ELLLEEEEER hur?! :D
OCH, så fick vi gå trappvägen till blackbox för att se den, och det gjorde verkligen min dag bättre!

Föresten, den här veckan har varit väldigt es3ig... teatern och aktivitetsdagen igår, som var mer gympa än jag hade trott.... great.. men jätte rolig!

DET HAR SNÖAT OCKSÅ!!!!!! SÅ SNART ÄR DET JUL! :D - tycker jag iallafall.

Teatergruppen som styrs av Frida har satt igång och min super ghost hunter grupp!
Men nu är det fredag och gooodis dags!



//Maya

Kommentarer
Postat av: flidus

haha vilka planer vi har ;DDDD

2010-10-16 @ 19:48:10
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: mimmi

Och tillsammans är grupperna KIDNAPPARGRUPPEN XD

2010-10-17 @ 00:48:04
Postat av: Maya

yäää:D

2010-10-17 @ 23:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0