Es1 presents: Maya 16 år och Mimmi den nya estet-bloggaren 8)

Oh mitt första inlägg i denna blogg! Ganska intressant faktiskt, för mig i alla fall. Idag var ju intressant, vi startade ju sent med en samling men det gjorde väl inte så mycket då vi hade en väldigt lugn dag. På lunchen bjussade jag några på mocharutor, eller som det står i receptet "Kärleksmums". Allt för Mayas födelsedag.

Anyway, vi hade datakunskap efter det och det gick ju bra eftersom det var väldigt enkelt. Fortsätter det vara såhär simpelt så slutar ju alla VÄLDIGT tidigt på torsdagarna. Mer tid för att vara esteter helt enkelt!!!!

Hur som helst så slutatde vi skolan och gick i snön till stan där vi slog våra kreativa hjärnor ihop för att fira Maya :D


Vi kom på att vi skulle bjuda henne på fika! Såklart så kommer vi först inte på något café, sedan går vi till Bakgården men vänder i dörren. Beslutsångest... Vi bestämmer oss för City Café. Där går vi alla in och ställer oss, i väntan på att Maya ska välja så försvinner fler och fler personer för att sätta sig ned. Niklas och jag försöker pressa henne att välja något och tillslut väljer hon en bakelse/liten paj-sak med hallon på. Niklas tar en likande men med något mousse och blåbär. (Mayas var godare)

Medan vi fikar så ställer vi oss upp och sjunger en vers ur Ja må hon leva. Det var väl gulligt av oss?
Hur som helst så var vi tvungna att gå och Maya och jag stack hemmåt medan de andra försvann in på Åhléns. Det var vår estetiska dag!


Mayas kaka


Property of Maya. Given from ES1


Niklas uppätna blåbärs bakelse, han sölade också!

// Mimmi

Kommentarer
Postat av: Maya

TACK MIMMI!!!!! OCH TACK ALLA IGEN!!



HAHAHAHA jag TOTAL DIGGAR att han sölade... the loser bakelsen... haha....hahahah...hah...hahah...HAHAHAha..ha...hehe...ha



Ja det var jätte gulligt av er!! Och tack för bilden;)<3

2010-11-11 @ 20:17:17
Postat av: Mimmi

haha lugnt :D

2010-11-11 @ 21:14:38
Postat av: Niklas

Det var inte meningen xD

Ja, det var väl gulligt;)

2010-11-11 @ 22:18:39
Postat av: Maya

Fast inte lika gulligt som folkes bild på mig då..(A)

2010-11-11 @ 22:33:34
Postat av: Mimmi

Nä... Vi var gulligare xD

2010-11-14 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0