FilmKväll Hemma hos MIIG :3



WOHO FILMKVÄLL!

Klockan sju gick jag och Robin o la oss.
Jag vaknade två och Robin Halv tre.
Därefter flytta vi runt i mitt rum och det blev nice nice!
Sen kom Kajsa, Mimmi & lill Maya.
Efter de hade kommit kom Frida & Emma o vi gick på hemköp och köpte godis :)
Efter det så började vi se på Bruce the Almighty :)
Sen kom Niklas & Maya under filmen.
Sen Kom Lillie och & som ville vara med 8D
Vi hade det jätte mysig och spelade, såg på film och skratta i hade oss!



Filmkväll :)



Mm Godis!




Aaw :)




Sexi!



Glad Pojke :)?



Myspys :)



Yeah ;)
Frida är så söt!
Assså gud vad söt vi alla är!
Sen runt tio gick vi ut efter ha sett på Dead Silence.




Yeah, vi är ute?
But whyyyy?



Söta vi är!



Bara för att Maja är så söt! Haha!



Ooh, esteter gillar *dregglar*



Ohyeah!



Every body was kung fu fighting!



De sju esteterna och teknikarn.



*Doow*

This is the End.
No wait!

Vi gick ut i går natt och köpte godis och massa sen såg vi på Paranormal Activity men alla somnade runt sju tiden xD

This morgning.. eleven O'clock.



What happend last night.. did we drink?
Ooow...

Kajsa drog i Morse. Mimmi gick för en stund sen, Frida också..
Emma, Lillie och Maya stack igår natt någon gång tror jag xD?
Nu sitter jag, Maja, Hanna, Robin & Niklas ser på Liar Liar :)

Trött?
JA!?


Kommentarer
Postat av: flidus

Kollar ni på min film fast jag inte är där???? INTE OKEJ!!! XDDDD

2010-11-01 @ 18:52:46
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALLTSÅ TJOCKISBILDEN. INTE OKEJ!

2010-11-01 @ 20:28:32
Postat av: Volker

Haha jaa Flidus xD



MAja: JOO HELT OKEJ! :D

2010-11-02 @ 08:43:19
URL: http://bolpe.blogg.se/
Postat av: Alekz! :D

Naaw! Folke i Kajsas knä. Det var vell för gulligt! ;D

2010-11-07 @ 17:51:44
URL: http://alekzfotoblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0