Jag måste ha blivit galen, jag bröt ju mot lagen!?



iDag.. iDag!?
Hmm.. Från mitt perspektiv så var det en lång dag..
Jag.. öö.. Folke, vaknade runt halv sju tiden.. Gick ner mot bussen för var hos Pappi inatt.
Buss resan var lång.. massa gammalt folk man kände sen nian.. urw ville inte prata imorse så höll mig tyst för mig själv hela resan till Sundsvall. Mötte Mimmi & Agnes.. sa hej haha inget mer så trött xD
Öhm när man väl kom fram till Skvadern vart det HEJ allihopa! Inga sura miner :3
ESV: Instaltion med ett Äpple, snöre, stol & valfri sak.
Det var rätt kreativa saker från alla sidor *host* Nej men öhm vart helt okej! :D
Sen vart det Lunch.. öhm jaa.. sen vart det Engelska vi skulle redovisa böckerna vi hade leeest.. Hmm..

Efter Skolan, drog Jeg, Niklas, Kajsa, Frida, Mimmi &.. någon mer? Ner på stan :)
Niklas drog hem ganska direkt. Vi Möte Moa & hennes kompis :)

Vi skulle till Bite Line & äta, men vart Max ist efter mycke diskuterande. Oof mat!?
Efter Max drog alla på teater så jag bestämde mig för att köpa lite julklappar!
Hmm.. tre klara av.. treton haha! Snart klar 8D
Men nu ska jag äta min burrito som jag nyss ha köpt! (inte tjock) Haha!

Kjam från Folke den söte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns som att jag inte varit med er på skitlänge fast att jag bara varit borta typ två dagar. Haha, tragiskt :c

2010-11-24 @ 23:35:42
URL: http://hannaforsberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0