Här ska det stå en rubrik men jag kommer inte på nån.

Hello. Idag har vi bara haft engelska på skolan. Eller det blev lite konstigt för första timmen skulle vi till Konvux och skriva uppsats till Nationella provet i engelska. Det gick väl ganska bra tror jag. Vi skulle egentligen haft EsV. Efter det skulle vi tillbaks till skolan och jag, Maja, Maya, Mimmi, Folke och Niklas tappade nästan bort oss i Ryggis-spåret. Men vi hittade tillbaks tillslut och då gick vi ner till Matlusth och köpte mjölk och O´boy, gick upp till skolan och gjorde varm choklad till oss själva under rasten. På eftermiddan hade vi också engelska men denna gång något slappare lektion. Vi skulle prata om böckerna som vi skulle ha läst ut idag (vilket inte jag har gjort så jag fick fråga Mimmi om hur den slutade. Tack Mimmi ;)) Sen gick jag och Folke ner till bilden för vi skulle berätta för niorna som kom på besök om vad vi tyckte om våran första termin på Skvadern. Det var ganska kul på nått sätt. Sen skulle hämtade vi våra dikter/brev från engelskan för vi skulle skriva om dom och göra dom finare för dom skulle upp på väggen i Es-korridoren. Så hela gänget satt i bildsalen och jobbade stenhårt på sina utsmyckade dikter och brev. Imorgon ska vi hem til Folke för ännu en filmkväll. See ya! // Flidus


Vill ha sommar igen!!!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Blev inte så mycket jobb. Skrattade mest bara ihjäl mig xD

2010-11-20 @ 00:54:17
Postat av: flidus

haha sant xD

2010-11-20 @ 13:35:08
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Meningslösa Mimmi

Jag hade ju inte läst ut den! jag har ett kapitel kvar XD

2010-11-21 @ 01:13:14
Postat av: Alekz! :D

Det blev inte mycket till arbete på bilden. Bara en massa flams! xD

2010-11-21 @ 10:32:58
URL: http://alekzfotoblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0