Filmkväll igen.

Här kommer lite bilder från filmkvällen hos Folke ;D

                                                               
Började med lite mat. Jag och Maya åt kinamat och Folke, Hanna och Emma köpte sushi. Det såg lite interesant ut faktiskt =P


Dumle <3


Maya när vi gick ut till Hedbergskaparken och hade lite snöbollskrig =D


The game has just begun!


Folke fick mest stryk som vanligt.


Maya och Niklas =)


Folke i underläge.


And he goes down!


Jag fick in en fullträff innanför Folkes ena glasöga och dom glada esteterna skrattar.


Efter att Folke sedan fått in en mulning på mig gjorde vi fred ;)


Men det stoppade inte Sandra från att hoppa på honom en gång till ;D

När vi kom in igen kollade vi på mer film och sov 9 pers i den lilla ettan =) // Flidus


Kommentarer
Postat av: Meningslösa Mimmi

Det irriterande är att jag blev frisk idag..

2010-11-21 @ 21:44:15
Postat av: flidus

nej men mimmi!!! D= inte okej!

2010-11-21 @ 22:09:09
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men mimmi!!! D= inte okej!

2010-11-21 @ 22:09:49
Postat av: Volker

Mimmi du skulle ha varit där D:

Uscha hemskt, men vad bja att du är helt frisk :D

Kjam!

2010-11-21 @ 22:40:48
URL: http://bolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0