Lucia!



Dagen enligt Folke.
Vaknade runt halv sju tiden.. åkte med pappa in till stan.  Hade varit hemma hos honom för att umgås lite. Sett på The Dark Knight till klockan var tre Inge bra.. ._.
Så vart inte mycke sömn, kom hem till lägenheten.. somna i soffan en stund sen ringde telefonen & pappa sa att jag hade glömt mina vantarna i bilen.. Aja.. tjugo över åtta gick jag till bussen.
Trött.. Lucia klockan Nio på morgonen. Det var inte många där :s
Så aah. Vi körde utan dem sen kom de in folk under tiden.
Klockan tio var det storsamling & vi fick höra lite nyheter som både var bra men också mindre bra.
Testa lucia kläder efter det! Måste köpa röda strumpor också haha!?
Vet inte varför.. Gunilla är sjukt petig med kläder & allt.. damn.. blir lite irriterad på henne pga det..
Aja! Jag & Niklas nej bara jag ska vara Julsäck! Niklas ska vara peppakaksgubbe!
Mums vad gott!
Efter mentors så vart det Lucia.. igen.. Sen sluta vi haha!
Öhm Gick till Anders för min dator hade kraschat.. Men nu funkar den igen!
Anders är best :)

Kom nyss hem från Coffe House Mm mat!

Mycke som händer i helgen.. Folk som vill att man ska hit & dit >.<
Fredag: bjuden till Hudik för fest.. Bjuden hem till Robin & Therese.. Öhm sen Domsaga ville Jocke att jag skulle till..
Lördag: Pipline eller vara med någon som vill vara med mig som jag inte ens känner haha!
Söndag: Julbord eller vara hemma?

Aja, livet är allt bra skräll!
Ha det bra & va gla
Kjam Folke!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Dissa wierdotjejen!

2010-12-09 @ 19:31:05
Postat av: Volker

Haha nej xD

2010-12-09 @ 22:36:38
URL: http://bolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0