Dåligt uppdaterat!

Sjukt dåligt uppdaterat!!!

Dagen började med matte. Fick reda på att jag klarade matteprovet precis på gränsen! Så jävla lättad. Trodde aldrig jag skulle klara det. Jag tror jag måste byta ner till grön mattebok för jag fattar inget av det vi gör plus att jag ligger typ två veckor efter. Hatar matte. Sen hade vi lunch och som vanligt på måndagar gick våran teatergrupp Culture Ictu till black box och hade en ny övning. Det var roligt att kolla på. Jag var inte med eftersomn jag var tvungen att hålla kolla på vem som åkte ur. Och nu ska äntligen Mimmi, Kajsa och Emma börja på manuset. Ska bli kul att komma igång. Vi fick även oväntat besök under tiden och det var inte så hemskt xD Sen hade vi idrott och då körde vi juldanserna. Haha det var också roligt men lite drygt. Fick sluta tidigt vid kvart över 2 och då drog jag, kajsa, folke, niklas, mimmi, maya och emma till birsta. Sökte lite julklappar men jag hittade inte så många. Blev en men det tänker jag inte säga till vem eller vad det var.Vi var på birsta i ungefär 5 timmar sen fick jag och Emma skjuts hem med mamma. Nu har jag ännu mer ont i foten än vad jag hade tidigare. Inte okej! Men kul hade vi ;) See ya! //Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0