Sleeping Sickness - City and Colour


Söndag, och ingen har gjort ett inlägg på jätte länge!?
Då får der här bli en början. Söndagar alltid lika små dryga..
Vaknar 8 av att en lastbil låter och dundrar utan för lägenheten, men vänta?
Ligger någon bredvid mig! Waah Sandra shit! Så jag drömde inte att jag var med henne hela natten igår?
Vänta jag backar lite så ni andra förstår.

Lördag, trött och ska ut och äta på Svensson orkar inte laga mat.. ViP-toast *nom nom* (a)
Saa handla lite mat till lägenheten och tydligen hade Sandra sett mig och försökt Heja på mig men jag var såklart inne i min lilla värld. Så det blev ju en miss.. Senare på dagen så börjar jag sms:a lite med Sandra för hon påstod att hon hade sett mig på stan.
Sandra skulle tydligen hem till sin mamma i Ljungaverk och jag ville träffa henne innan hon åkte. Issa ville också träffa mig så tar väl chansen att träffa dem båda när jag nu ändå inte har något för mig.
Träffar Issa en stund, sen går jag mot tågstationen där Sandra skulle vara. Får en kjam av Sandra (8D) och lyckas ocskå övertala henne att visa sitt hem. Hennes tåg var inställt och hon skulle fått åka buss ist ;D
Shit.. nej hon bor ju långt bort.. vi går och jag börjar gnälla över att det är jobbigt att gå, sedan när vi äntligen kommer fram till hennes lilla etta som såg väldigt mysig ut men liten. (väldigt liten)
Sitter hos henne en timme eller två.. klockan 1 går vi ut på en lååång vandring!
Vi går först till Skvadern sedan så vänder vi för att jag lyckas åter igen övertala Sandra att hon ska följa med mig till en kompis ist för att gå hem. Vi vänder och går mot hennes lilla etta igen, lilla Sandrabehöver äta en tablett mot hennes "halsont" som hon har haft.
Vi går och går.. Sedan får jag återbud av min kompis för han orkar inte vara med oss för klockan började närma sig 2. Aha nu då? Sandra vill se min lägenhet så vi drar hem till mig och ser på film, trött missar hela filmen men hade ist mysigt sällskap av Sandra :3
Halv sex tror jag vi somnar och där efter väcks jag av den där dumma lastbilen >.<

Väcker Sandra lite försikigt men vi somnar om ganska fort och runt tio går vi upp. Hmm vad ska vi göra nu?
Går ut på stan och sätter oss på en parkbänk vid Navet. Små pratar och så sen går vi.. upp till.. Sandras lägehet IGEN blurr.. långt jobbigt.. Sandra skulle hämta sitt Pitabröd för hon skulle till sin Mamma i Lungverk.
Går som vanligt.. Klockan 14:10 Lämnar Sandra mig och Robin ringer?
Han, jag & Hanna sitter hemma hos mig och pratar om allt möjligt. Går ut på stan och hittar på massa sattyg.
Robin och Hanna åker hem efter haft en intensiv kväll.
Saknar Sandra.. blurr blir att sova ensam inatt :'8

Sova, snarka och snora natten lång!
Tack för mig.

Folke Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0