All the cards begin to stack up!

Visst är det torsdag idag?
Vakna runt tio och fick sms av Nicklas J som ville att jag skulle komma till skolan.
Aha.. Börjar klä på mig går ner till Ica köper Chabatabröd och en gurka, "springer" upp för trappen ska sluta ta hissen (y)
Sedan sätter på lite te-vatten. Lite musik och kollar på klockan.. f*ck måste snart gå äter smörgåsen lite snabbt!
Går till skolan för att jag ska vara nyttig och frisk :) + att Maja har mitt busskort. Aja kommer till skolan och Lillie,Alexandra och Nicke nyfiken är där. Nicke och jag börjar filma lite till vårt NK arbete.
Sen får vi springa till maten och äta snabbt för att hinna till mentors tiden som började tolv.
Efter 20 minuters mentorstid har vi rast och filmar lite mer, därefter har vi musik och får vi lära oss olika rytmer och sedan SLUT för idag!

Nicklas,Mimmi, Hanna och Mich filmar lite sen runt fyra är vi klar. Hanna följer mig ner till stan där jag träffar Sandra, Frïda, Maja och Kajsa ;D De går och ska äta så följer med sen åker typ alla hem.
Sen går jag hem och gör mig i ordning för midda.
Nu ska jag dra!
Hare bäst livet är en fest!

Folke Andersson



Kommentarer
Postat av: Niklas

Niklas*

2010-09-30 @ 22:38:09
Postat av: Mimmi

Hmm... vem satte dit bakgrunden? Tummen upp för den! Tummen ner för att bakgrunden gör mig yr xD

2010-10-02 @ 12:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0