lördag <3

Tänkte att jag borde göra ett inlägg fast jag egentligen inte orkar;( men eftersom ingen har gjort det på ett tag får jag väl offra mej. suck!
Lördag idag vilket betyder att jag kunde sova hur länge som helst i morse, myyyys!
Jag hade planerat att jag skulle ägna den här dagen åt att städa och plugga så jag kunde va ledig i morgon. Bra plan i teorin men lite svår att genomföra i praktiken. Min etta är fortfarande as stökig och skolböckerna är... eh vart är dom? nån som vet?:S
Anyway, istället för att städa gick jag ner på stan för handla mat och på hemköp träffade jag robin, folke, sandra och hennes syster(?)
Dom va tydligen mycket uttråkade eftersom dom envisades med att följa med mej hem fast att jag sa att dom inte fick komma in. Vi gick istället till lekparken bredvid mitt hus och gungade. lovade att dom skulle få komma hem till mej nån annan gång och att jag då skulle bjuda dom på fika, som jag själv ska baka ( stackars dom som ska äta det moahahah!) så tydligen så är det fika hos mej på måndag för dom som vågar;D
Nu borde jag försöka göra nåt nyttigt som att plugga eller nåt... eller så slappar jag och ser på film istället
ciao und guten abend;P

kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0