Nytt sechma.

Idag har vi börjat med nytt schema. Något sämre än det förra tycker jag men det kanske är för att vi har matte A nu. Och Nej Folke det är inte kul!
Idag hade teatergruppen Black Box på lunchen också vilket var grymt kul. Vi gjorde lite inprovisationsövningar och det blev mycket skratt. Nu har jag skrivit klart mitt hemprov som skulle varit inne i fredags men eftersom min dator krachade kunde jag inte göra det. Snart tror jag att jag ska gå ner till stan och får se vart jag tar vägen därifrån. Om jag åker hem, till mamma eller till Birsta. Vet inte riktigt. Jaja, see ya! // Flidus
 

Kommentarer
Postat av: Volker

Woho Matte xD

2010-10-25 @ 15:52:32
URL: http://bolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0