Lalala All day long!




Wahala!
Måndag, underbar dag eller hur!
Var hos tandläkaren imorse, sedan skolsystern.. Tydligen har vi NK-prov. Därefter rast rast vilket plask!
Sandra tar min telefon springer runt och försöker få tillbaka den xD Sen kommer FRIDA också hjälper till sedan blir det två mot en, Buhu :'8
Men Aah, sedan blev det jobbigt och trött. Idrotts prov, gick så där för alla tror jag ;D
Klev av hos Sandra för behövde en kram. Niklas, Mimmi, Maya & Frida drog ner på stan :)

Haha, nu sitter vi hemma hos mig :)
Snygg tröja jag vet 8D

Haha underbart!

Ha det bäst livet är en fest!
Folke Andersson
Bilder: Frida Kaino & Lovisa Morrin







Snygg tröja jag vet!



Mimmi!



Wiihii :3


Kommentarer
Postat av: flidus

jag stavas fortfarande med U! kainUUUUUUU!

2010-10-18 @ 20:03:11
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Volker

haha förlåt då xD

Nu får det vara ett O där ;D

2010-10-18 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0