But I'm quite the joke to you?


Tisdag, Eos på morgonen prata lite om våra teater grupper. Sen skulle min grupp ha någon genomgång med Gunilla, fast Gunilla blev less på oss så vi behövde inte ha någon genomgång men kommer bli lite jobbigt att hitta kläder till oss. Därefter så hade vi idrott sprang runt i skogen som de esteter vi är :)
Massa mysiga bilder man fick upp också! Tack Sandra..
Engelskan började runt två tiden.
Sen runt tre tiden? Så hade vi teater möte i Vårat awesome rum!
Bussen gick 15:17 så vi fick springa till den den åkte vi ner på stan. Frida gick till bussen medans vi gick mot Hemköp där Kajsa & Maja köpte godis (tjockisar). Efter de hade svullat gick jag och Niklas till Carlings så han kunde få byta sina byxor.
Sitter hemma nu och är jätte trött.
Jag är trött, god natt!

I'm a really missing you.
But I'm quite the joke to you
But girl it wasn't a joke when we
Kissed in you rum.

I'm running out of words to say to you
!

Zzz.. Folke..

Kommentarer
Postat av: MajaKajsa

Vi är inte tjockisar, Kajsa köpte bara juice! :[

Och jag svullade på bussen, så HAH! .. inte tjockis..

2010-10-13 @ 12:55:26
Postat av: Volker

tjockisar! ;D

2010-10-14 @ 01:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0